Korzystając z tej strony zgadzasz się na użycie plików cookies. Cookies zbierają dane, które mogą stanowić dane osobowe. Używamy ich m.in. dla: dobrego działania strony, analizy, statystyki, marketingu i dopasowania do Twoich preferencji (w tym poprzez profilowanie) 

zamknij

UWAGA! DOBRA WIADOMOŚĆ! Zamówienia złożone między 14 grudnia 2019 a 1 stycznia 2020 mają przedłużony termin na zwrot i wymianę. Zamiast 14 dni (jak zwykle) macie na to czas do 20 stycznia 2020! Chcemy abyście mieli pewność, że w razie prezentu wymagającego wymiany będziecie mieli na to spokojnie czas, mimo poświątecznego zamieszania.

Jestem pewna, że kiedy już zmierzysz moje ubrania, nie będziesz chciała się z nimi rozstawać. Gdyby jednak było inaczej, oczywiście masz możliwość zwrócenia towaru do sklepu.

Masz na to 14 dni od daty odebrania przesyłki. W takim przypadku wyślij wiadomość pod adres: zwroty@takwygodnie.pl

Wiadomość powinna zawierać:

    • Twoje imię i nazwisko;

    • numer zamówienia;

    • listę zwracanych produktów.

W odpowiedzi otrzymasz formularz, który należy wydrukować i wypełnić, dołączając do ubrań, które zwracasz. 

Pamiętaj:

    • paczka musi dotrzeć do nas w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu;

    • każde ubranie musi mieć oryginalnie zamocowaną zawieszkę upoważniającą do zwrotu;

    • ubrania muszą być czyste i nie mogą nosić żadnych śladów używania;

    • zapakuj paczkę bezpiecznie, aby w czasie transportu nie uległy zamoczeniu czy zniszczeniu.

Szczegółowy regulamin zwrotu towaru znajdziesz tutaj.

REKLAMACJE

Wszystkie oferowane w sklepie modele powstawały przez wiele tygodni: starannie selekcjonowałam materiały, sprawdzałam ich odporność na pranie i zużycie, ale wszystko, co robimy, to ręczna robota i mogą zdarzyć się jakieś błędy. W końcu nie myli się tylko ten, kto nic nie robi.

Jeśli chcesz zareklamować towar, wyślij wiadomość na adres reklamacje@takwygodnie.pl. Wiadomość powinna zawierać Twoje imię i nazwisko, numer zamówienia, nazwę produktu, którego dotyczy reklamacja, krótki opis powodu reklamacji oraz zdjęcia pokazujące najlepiej, czego dotyczy reklamacja. 

W odpowiedzi otrzymasz od nas informację o kolejnych krokach.

Szczegółowy regulamin reklamacji znajdziesz tutaj.