Jestem pewna, że kiedy już zmierzysz moje ubrania, nie będziesz chciała się z nimi rozstawać. Gdyby jednak było inaczej, oczywiście masz możliwość zwrócenia towaru do sklepu.
Masz na to 14 dni od daty odebrania przesyłki. W takim przypadku wyślij wiadomość pod adres: [email protected]
Wiadomość powinna zawierać:
• Twoje imię i nazwisko;
• numer zamówienia;
• listę zwracanych produktów.
W odpowiedzi otrzymasz informację na jaki adres odesłać zwracane produkty.
Pamiętaj:
• paczka musi dotrzeć do nas w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu;
• każde ubranie musi mieć oryginalnie zamocowaną zawieszkę upoważniającą do zwrotu;
• ubrania muszą być czyste i nie mogą nosić żadnych śladów używania;
• zapakuj paczkę bezpiecznie, aby w czasie transportu nie uległy zamoczeniu czy zniszczeniu.
Szczegółowy regulamin zwrotu towaru znajdziesz tutaj.
REKLAMACJE
Wszystkie oferowane w sklepie modele powstawały przez wiele tygodni: starannie selekcjonowałam materiały, sprawdzałam ich odporność na pranie i zużycie, ale wszystko, co robimy, to ręczna robota i mogą zdarzyć się jakieś błędy. W końcu nie myli się tylko ten, kto nic nie robi.
Jeśli chcesz zareklamować towar, wyślij wiadomość na adres [email protected]. Wiadomość powinna zawierać Twoje imię i nazwisko, numer zamówienia, nazwę produktu, którego dotyczy reklamacja, krótki opis powodu reklamacji oraz zdjęcia pokazujące najlepiej, czego dotyczy reklamacja.
W odpowiedzi otrzymasz od nas informację o kolejnych krokach.
Szczegółowy regulamin reklamacji znajdziesz tutaj.