Korzystając z tej strony zgadzasz się na użycie plików cookies. Cookies zbierają dane, które mogą stanowić dane osobowe. Używamy ich m.in. dla: dobrego działania strony, analizy, statystyki, marketingu i dopasowania do Twoich preferencji (w tym poprzez profilowanie) 

zamknij

PRODUKTY

Z jakich materiałów i gdzie szyte są ubrania?

Wszystkie stroje powstają w podwarszawskiej szwalni i są szyte przez wspaniałe Panie Krawcowe. Materiały dziane są w Łodzi.

Czy zwracacie uwagę na ekologię w czasie produkcji i transportu?

Przede wszystkim produkujemy trwałe ubrania, których kolor pozostaje wyrazisty, które dobrze znoszą kolejne prania i nie wymagają wymiany po kilku miesiącach używania!

Ale na każdym kroku produkcji staramy się zostawiać jak najmniejszy ślad w środowisku.

  • materiały są barwione w sposób bezpieczny, bez użycia formaldehydów;

  • szyjemy w Polsce, z polskich materiałów - nie ma więc długich transportów morskich czy lotniczych;

  • co więcej: szwalnia znajduje się w tym samym budynku co miejsce wysyłki, więc unikamy pojedynczych, jednorazowych worków plastikowych na ubrania, a pakujemy je w specjalnie zakupione dla nas pojemniki zbiorcze wielorazowego użytku;

  • nasze opakowania są w całości wykonane z kartonu i mają nałożony wcześniej klej, nie używamy taśmy foliowej;

  • mniejsze zamówienia pakujemy w kartonowe koperty, żeby optymalizować ciężar przesyłek;

  • nasze kartony są tak solidne, że dadzą się wykorzystać po raz kolejny do wysyłki lub przechowywania czegoś.

Czemu wszystko jest czarne i białe? Gdzie kolor?

Startujemy z tymi dwoma kolorami, żeby każdy mógł kupić sobie coś pasującego do rzeczy, które już ma w szafie. To ma być baza, którą będzie łatwo uzupełnić bez dodatkowych zakupów. Natomiast jeszcze w tym roku będziemy powolutku rozszerzać bazę kolorystyczną.

Czemu Wasze spodnie mają aż 12 rozmiarów?

Rozmiar (S, M, L, XL) nie zawsze idzie w parze ze wzrostem. Są dziewczyny bardzo wysokie i bardzo szczupłe, ale też wysokie i nieco krąglejsze. Są niewysokie i drobniutkie, ale są też bardziej puszyste. Dlatego w moim sklepie najpierw wybierasz rozmiar (czyli to, co dzieje się w pasie i biodrach), a później jedną z 3 długości nogawki. Każdy model został też precyzyjnie zmierzony, żeby ułatwić Ci wybór idealny dla Twojej sylwetki. Tabelę z rozmiarami znajdziesz na stronie każdego produktu oddzielnie - bo pamiętaj, że legginsy układają się na nodze inaczej niż na przykład dzwony.

Czy będą większe rozmiary?

Na swój sposób już są: na przykład tunika CHIARA, narzutka DIVA, kimono BELLA to modele, w których znakomicie będą się czuły osoby noszące większy rozmiar, bo te ubrania mają sporą „rozmiarową” tolerancję.

Czy jest coś dla karmiących mam?

Oczywiście! Idealne są przede wszystkim narzutka DIVA i kimono BELLA, bo są „na zakładkę”, a więc można w każdej chwili łatwo sięgnąć do bielizny do karmienia, przystawić maluszka do piersi i karmić bez rozbierania się od pasa w górę. Cudne są też spodnie ACQUA, SOLE i LUNA, bo ze względu na bardzo wysoki stan „dyscyplinują” okolice brzucha i boczków, a ponieważ są wykonane z materiału antycellulitowego, pomagają też szybciej wrócić do formy!

Jakie materiały wykorzystujecie do produkcji?

Wszystkie materiały, których używamy, są dziane w Łodzi! Szczegóły dotyczące tego, z jakiego materiału są uszyte poszczególne elementy kolekcji, znajdziesz na stronie produktu w zakładce materiały, a pełne zestawienie jest tutaj.


W jakiej temperaturze mam prać wasze ubrania?

Przepis prania jest opisany na stronie każdego produktu w zakładce materiał, a także na metce dołączonej do ubrań. Generalnie jest to pranie w pralce, w temperaturze między 30 a 40 stopni.

ZAMÓWIENIA I WYSYŁKA

Jak szybko jest realizowane zamówienie?

Szykujemy Twoją paczkę najszybciej, jak to możliwe - wysyłka odbywa się w ciągu 1-2 dni roboczych od zamówienia (a najczęściej jeszcze szybciej). Proszę, podaj swój numer telefonu, finalizując zamówienie. Dzięki temu kurier będzie mógł dostarczyć paczkę sprawniej!

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Staramy się wysyłać paczki, jak tylko będzie to możliwe. Jeśli płatność się powiodła albo jeśli zamówiłaś paczkę z płatnością przy odbiorze, Twoja paczka powinna wyjść następnego dnia po zamówieniu, a kolejnego dnia powinna już być u Ciebie. Oczywiście od chwili wyjścia przesyłki z naszego magazynu wszystko już w rękach kuriera! W momencie wysyłki paczki otrzymasz od firmy przewozowej DPD informację wraz z linkiem do śledzenia przesyłki.

Czy mogę zamówić z wysyłką za granicę?

Oczywiście. Koszty takiej wysyłki zależą od kraju docelowego, więc wpisując dane do zamówienia, wybierz kraj, a nasz system sam wyliczy koszty wysyłki.

Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia ani faktury - co mam zrobić?

Sprawdź proszę folder „spam” w swojej poczcie - jest duża szansa, że wiadomość od nas jest właśnie tam! Jeśli nie, daj nam znać mailowo: kontakt@takwygodnie.pl

PŁATNOŚCI

Czy mogę zamówić i zapłacić przelewem na konto?

Oczywiście! Wyślij proszę maila z nazwami i rozmiarami wybranych produktów na adres mailowy: zamowienia@takwygodnie.pl, a my zajmiemy się resztą!

Jakie są możliwe formy płatności?

W naszym sklepie możesz zapłacić:

- przez Płatności24 (czyli kartą lub przelewem)

- przez PayPal

- przez BLIK

- kartą kredytową lub debetową

- przy odbiorze (gotówką lub kartą)

Jeśli jednak z jakiegoś powodu wolisz tradycyjny przelew, daj znać, wysyłając wiadomość z nazwami i rozmiarami produktów, jakie chcesz zamówić na: zamowienia@takwygodnie.pl, a my wszystkim się zajmiemy.

Dlaczego dostaję fakturę, skoro nie prowadzę firmy?

To jedyny dokument, jaki wystawiamy - na każdym roku staramy się myśleć ekologicznie i ograniczać wydruki, stąd faktura elektroniczna. W razie potrzeby możesz ją oczywiście wydrukować!

Czy mogę otrzymać fakturę na firmę?

Oczywiście! Kiedy będziesz finalizować zamówienie, najpierw podaj swój adres do wysyłki, a potem odznacz mały kwadracik na dole i przejdź do danych do faktury na firmę.



ZWROTY I REKLAMACJE

Czy mogę zwrócić zakupione ubrania?

Oczywiście! Pamiętaj tylko, proszę, że muszą mieć one zamocowaną oryginalnie zawieszkę (to taka nasza gwarancja, że ubranie nie było noszone). Masz 14 dni na decyzję - w tym czasie wyślij do nas wiadomość na adres zwroty@takwygodnie.pl, w wiadomości zwrotnej otrzymasz dokładne informacje o kolejnych krokach. Na odesłanie do nas przesyłki masz kolejne 14 dni.

Jak wygląda proces reklamacji?

Wszystkie nasze ubrania są szyte przez fachowe Panie Szwaczki, ale - jak to przy ręcznej robocie bywa - coś może się zdarzyć; wiadomo, nie myli się tylko ten, kto nic nie robi :) Jeśli coś jest nie tak, wyślij nam zdjęcia z opisem problemu na reklamacje@ulapedantula.pl, a my zajmiemy się resztą!