Korzystając z tej strony zgadzasz się na użycie plików cookies. Cookies zbierają dane, które mogą stanowić dane osobowe. Używamy ich m.in. dla: dobrego działania strony, analizy, statystyki, marketingu i dopasowania do Twoich preferencji (w tym poprzez profilowanie) 

zamknij

Jeśli chciałabyś zwrócić produkt masz na to 14 dni od daty odebrania przesyłki. 

Aby dokonać zwrotu wyślij wiadomość pod adres: kontakt@takwygodnie.pl

Wiadomość powinna zawierać:

    • Twoje imię i nazwisko;

    • numer zamówienia;

    • listę zwracanych produktów.

W odpowiedzi na swój emial otrzymasz informację na jaki adres odesłać zwracane produkty.

Pamiętaj paczka musi dotrzeć do nas w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu.

WAŻNE

1.Zwracane ubrania nie mogą nosić śladów użytkowania i powinny mieć wszystkie oryginalne metki papierowe. Jeśli coś nie przypadło Ci do gustu, będziemy wdzięczne za odesłanie produktu  w takim stanie jaki do Ciebie dotarł.

2.Zwrot środków na konto  nastąpi w ciągu 14  dni od otrzymania zwracanego towaru.

3.W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków realizowany jest na rachunek karty.  

4.Prosimy w widocznym miejscu oznaczyć przesyłkę jako ZWROT.

5.Zwrot jest dokonywany na koszt kupującego. 

6.Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon jako dowód zakupu. Jeśli do Twojego zamówienia została wystawiona faktura, nie ma konieczności jej załączania. 

Szczegółowy regulamin zwrotu towaru znajdziesz tutaj.

REKLAMACJE

Wszystkie oferowane w sklepie modele powstawały przez wiele tygodni: starannie selekcjonowałam materiały, sprawdzałam ich odporność na pranie i zużycie, ale wszystko, co robimy, to ręczna robota i mogą zdarzyć się jakieś błędy. W końcu nie myli się tylko ten, kto nic nie robi.

Jeśli chcesz zareklamować towar, wyślij wiadomość na adres kontakt@takwygodnie.pl. Wiadomość powinna zawierać Twoje imię i nazwisko, numer zamówienia, nazwę produktu, którego dotyczy reklamacja, krótki opis powodu reklamacji oraz zdjęcia pokazujące najlepiej, czego dotyczy reklamacja. 

W odpowiedzi otrzymasz od nas informację o kolejnych krokach.

Szczegółowy regulamin reklamacji znajdziesz tutaj.